PLAZANET o nowościach RevitaLash® w Polsce!
RevitaLash® to marka, za którą stoi niezwykła, prawdziwa historia, szlachetne idee i doskonała jakość produktów. Sukces marki to zaufanie i zadowolenie klientek, tych, które chcą bezpiecznie i skutecznie wzmocnić rzęsy, brwi i włosy oraz tych, które chcą je odbudować po chorobie. Niedawno Polskę odwiedziła Dariel Sidney córka Amazonki Gayle Brinkenhoff, dla której w roku 2006 doktor Michael Brinkenhoff stworzył przełomową odżywkę do rzęs. Dziś wysokiej jakości produkty z opatentowanym BioPeptin Complex® są dostępne w najlepszych gabinetach medycyny estetycznej, kosmetycznych i spa na całym świecie. Dzięki firmie PLAZANET marka jest obecna w Polsce od 2009 roku, a jej właściciele Joanna i Waldemar Kostrzewscy poprzez swoje działania, wsparcie Amazonek czy produkcji filmowych, stali się dowodem, że wiarą, popartą siłą pracy i wyznaczaniem ambitnych celów można spełniać marzenia, dając Polkom piękno i nadzieję zawarte w marce RevitaLash®.
2018-11-06, 15:05

Marka RevitaLash® znana jest przede wszystkim z odżywki do rzęs. Jej działanie sprawia, że rzęsy stają się dłuższe, grubsze i mocniejsze, uszkodzone rzęsy odżywka odbudowuje w zaledwie kilka tygodni. Powodzenie tych produktów skłoniło twórców marki do dalszych poszukiwań. Tak w ofercie pojawiły się odżywki do brwi, włosów, szampony, a niedługo na polskim rynku pojawią się również kosmetyki do demakijażu oczu.

 

Pierwsza odżywka do rzęs została dedykowana Gayle Brinkenhoff – żonie doktora Michaela Brinkenhoffa, twórcy i założyciela marki. Rak piersi i agresywne leczenie chemią sprawiły, że rzęsy Gayle stały się rzadkie i kruche. Dlatego doktor Brinkenhoff rozpoczął badania i stworzył recepturę, dzięki której rzęsy jego żony w kilka tygodni odzyskały swój dawny wygląd. Historię wspomina tak: ”Często czujemy się bezradni, gdy ktoś, kogo kochamy cierpi. Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem pomóc mojej żonie w powrocie do zdrowia. Patrzyłem jak cieszy się ze swoich pięknie wyglądających rzęs i nabiera sił do walki z chorobą”.

 

Mając na uwadze swoją genezę RevitaLash® wspiera szereg inicjatyw promujących profilaktykę raka piersi. W Polsce współpracuje z Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”, które służy wsparciem kobietom dotkniętym chorobą i organizuje liczne programy społeczne i edukacyjne, takie jak „Różowa Wstążeczka”. RevitaLash® współorganizuje również ogólnopolską akcję „Zdrowy nawyk, zdrowe piersi”, mającą na celu propagowanie profilaktyki raka piersi. Ponadto marka od lat przeznacza część swoich dochodów na badania związane z nowotworem piersi oraz projektami zwiększającymi świadomość o chorobie.

 

RevitaLash® stale poszerza swoją ofertę, proponując kosmetyki, których idea jest niezmienna – odbudowa tego, co utracone oraz upiększenie tego, co naturalne. Najnowszy produkt marki to Micellar Water Lash Wash – woda micelarna do rzęs, brwi i okolic oczu. Niezwykle delikatna, bezzapachowa formuła zawierająca takie składniki jak aloes, rumianek czy pentanol, służy regeneracji i odżywieniu oraz pełnemu usunięciu resztek makijażu oraz zanieczyszczeń przed aplikacją odżywki do rzęs lub brwi. Produkt może być stosowany przy przedłużanych rzęsach, a także makijażu permanentnym.

 

Wyłącznym dystrybutorem RevitaLash® w Polsce jest firma Plazanet. Tylko produkty dostarczone przez firmę, są gwarancją jakości i otrzymania oryginalnego, pełnowartościowego produktu. LuxPR wspiera Plazanet oraz profesjonalną współpracę w klinikach.

 

https://plazanet.pl

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.